Czy opłaca się jeszcze reklamować w przestrzeni publicznej? Oczywiście że tak, tym bardziej jeśli mamy do czynienia z dużym miastem. Przykładem, którym można się posłużyć, niech będzie miasto stołeczne Warszawa. Zamieszkuje w nim blisko dwa miliony ludzi, a co istotne, kolejne miliony są tam przejazdem, są to biznesmeni, turyści, a także liczni pracownicy korporacji, mieszkający nieraz z dala od Warszawy, jednak udający się do niej regularnie, dojeżdżając do swojej pracy. Zastanówmy się w takim razie, gdzie reklama w takim mieście byłaby najskuteczniejsza. Jednym z najrozsądniejszych pomysłów, jest umieszczenie reklam na środkach komunikacji miejskiej. Reklama na autobusach Warszawa – coraz częściej możemy spotkać takie ogłoszenia. Firmy, które się tym zajmują w sposób profesjonalny, oferują nam umieszczenie swoich reklam na takich środkach transportu miejskiego jak autobusy czy tramwaje. Argumentują, że w odróżnieniu od stacjonarnego bilbordu, taka reklama wprawiona zostaje w ruch, i generalnie można powiedzieć, że jest widoczna w całym mieście. Widzą ją nie tylko kierowcy, jak to ma miejsce przy standardowych reklamach przy drogach, ale również pasażerowie czekający na przystanku czy piesi. Można powiedzieć, że reklama widoczna jest przez znaczą część mieszkańców miasta. Reklama na autobusach Warszawa to popularne rozwiązanie biznesowe, wybierane zarówno przez małe, lokalne biznesy, jak również przez wielkie, ogólnokrajowe firmy. Reklama taka z reguły dobrze się kojarzy, jest pozytywnie przyjmowana przez otoczenie i co istotne, widziana jest codziennie przez wielu ludzi.
Related Stories
15 października 2022
22 września 2022
21 września 2022